«8 копійок на день. Чи варта цього свобода?», - Ігор Попов

«8 копійок на день. Чи варта цього свобода?», - Ігор Попов

27 жовтня Сумщину відвідав лідер Єдиного Центру Ігор Попов, який під час зустрічі з журналістами відзначив засоби для захисту результатів виборів.

Публікаціявсі друкуватиДрукувати

«Доярки» та «листи щастя» - неологізми  водійської братії
2009-03-14 11:20:00

«Доярки» та «листи щастя» - неологізми водійської братії

Поради фахівців Єдиного Центру, як не стати жертвою незаконних дій працівників ДАІ.

Останнім часом водії скаржаться на штрафи ДАІ, які виписуються на основі прихованої відеоз”йомки, що здійснюють співробітники автоінспекції. Однак такі методи не завжди законно використовуються охоронцями порядку на дорогах.. І, нерідко, водії, які ні про що не підозрюють, стають легкою наживою для автоінспекторів.

                Співробітників ДАІ, які відкрито стоять « з фарою» для заміру швидкості, можна бачити все рідше. Працівники жезла найшли для себе непоганий варіант – фото- та відео зйомку потенціальних «клієнтів», та складання на основі цих доказів постанов про накладання штрафу. Останні потім надсилають за адресами господарів авто. Найбільш популярна сума штрафу, яку доводиться сплачувати водіям, зазвичай складає 300 гривень, і частіш за все за перевищення швидкості. Однак не всі водії обізнані в тому, що фіксація правопорушень має проводитись згідно чітко визначеного порядку.

               Як правило, співробітники ДАІ дислокуються в таких місцях, де люди, поспішаючи, скажімо, на роботу, після затору намагаються прискоритись на вільній ділянці шляху. Крім того нерідко автоінспектори зупиняють на узбіччі дороги свої машини без пізнавальної символіки і держсимволів МВС та ДАІ.

               На перший погляд прихований контроль здійснюється цілком законно згідно наказу міністра МВС України за № 1111. Тому не слід сварити співробітників ДАІ за такі методи діяльності, і тим паче на них ображатися. Вони просто виконують свою роботу.

                Натомість у пункті 12.2 цього ж наказу йдеться про прихований нагляд працівників ДАІ на службових авто без пізнавальних знаків лише під час руху у потоці машин. Відтак, дії міліціянтів із засідки неправомірні. А зібрані таким чином дані не можуть використовуватись в матеріалах адміністративної справи.

                Тим часом в оточенні водійської братії з”явились неологізми, які сумно поповнили наш звичний лексикон. «Доярки» - співробітники Державтоінспекції, які зазвичай пильнують свою жертву та міжміських трасах та «листи щастя» - повідомлення від ДАІ з кругленькою сумою штрафу.

               Аби не стати легкою здобиччю для ДАІ, необхідно мати на увазі:

           - повідомлення про правопрорушення надходить з увідомленням. Якщо його не приносить поштар, за листом треба відправитись у поштове відділення. Якщо ви водій, і не чекаєте ні від кого подібних листів, просто нікуди не йдіть. Через місяць ці листи будуть повернуті в ДАІ;

             - намагайтесь, по можливості, їхати в середині групи машин, «візир» у такій ситуації на ваше авто не зреагує;

            - співробітники Державтоінспекції мають право фіксувати правопорушення тільки в спеціально встановленій зоні нагляду. До того ж , на цій ділянці мають бути встановлені відповідні попереджувальні відмітки. Про це говориться у законопроекті за № 4137 «Про внесення змін в окремі законодавчі акти (відносно попередження про використання засобів фото- та відеоспостереження за учасниками дорожнього руху)»;

            - у так званому «листі щастя» має бути вказано і номер приладу, яким було зафіксовано порушення, та відомості про інструктаж, який має пройти інспектор, що намагається вас оштрафувати. Якщо такі дані відсутні, постанову можна оскаржити;

            - відеоз”йомка може проводитись тільки з авто, яке рухається, і ні в якому разу не може належати приватній особі (скажімо, тому ж інспектору) – це має бути лише службова машина ДАІ.

          І насамкінець, не порушуйте правила дорожнього руху. Тоді ви не потрапите у неприємну ситуацію, що гарантуватиме вам і пішоходам безпеку дорожнього руху.

Останні публікаціївсі

Газета "Єдиний Центр"всі

Газета "Эдиний Центр"